E-Ticaret Kampanya Çeşitleri
Tutar ve Yüzde İndirim
Kampanyalı ürünlerinizde indirim yapacağınız oranı (%) veya tutarı belirtebileceğiniz kampanya tipidir. Tutar ve yüzde indirim tipini seçerek, kampanya yapacağınız ürünleri, marka, kategori , stok, ürün grubu vs. olarak özelleştirebilirsiniz.
Bundle
Bir ürünün yanına müşterinin ilgisini çekecek ikinci bir ürünün bedava veya indirimli olarak katılması ile oluşturulabilecek kampanya tipidir. Örneğin; televizyon alacak bir müşterinin televizyon sehpasını %60 indirimli olarak alması yada cep telefonu alacak müşterinin mikrofonu ücretsiz alması gibi.
3 Al 2 Öde
Kampanya yapılacak üründe, 3 Al - 2 Öde, 4 Al - 3 Öde, 2 Al -1 Öde vs. gibi ürün bazlı kampanya oluşturulabilecek kampanya tipidir. Bu kampanya ile satış ve pazarlamada algı yönetimini etkin biçimde kullanabilirsiniz.
Adetli İndirim
Kampanya yapılacak üründe, müşterinin alım miktarına göre indirim oranı tanımlayabileceğiniz kampanya tipidir. Müşteriyi daha çok ürün alımına yönelik kurgulanmış kampanya tipidir. Kupon Yönetimi Müşterilerinizin kupon kullanabilmesi için en az sipariş tutarını belirleyebilirsiniz. Oluşturulan kuponun alışveriş sepetinde TL ve % oranında indirim yapabilir, kupon kullanımının başlama ve bitiş tarihini belirleyebilirsiniz.
İndirim Oranları
Üye gruplarına özel kampanya oluşturabileceğiniz alanlardır. Oluşturmuş olduğunuz indirim oranlarını istediğiniz ürüne, ürün grubuna, kategoriye ve markaya göre özelleştirebilirsiniz.
Miktar İndirimi
Kampanya hazırlamak istediğiniz ürünlerin minimum ve maximum miktarına göre indirim oranını belirleyebileceğiniz kampanya modelidir.
Kupon Yönetimi
Müşterilerinizin kupon kullanabilmesi için en az sipariş tutarını belirleyebilirsiniz. Oluşturulan kuponun alışveriş sepetinde TL ve % oranında indirim yapabilir, kupon kullanımının başlama ve bitiş tarihini belirleyebilirsiniz.